sobota 25. dubna 2015

JAK SI ŽIJU 24.4.2015 BEAUTY - FASHION - BLOG

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!

Zjistila jsem, že ne všechno se dá sepsat, že spoustu toho pozapomínám a nebo to není až tak zajímavé, důležité nebo ke zveřejnění a sdílení se světem a pak mi došlo, že si může někdo myslet, že mě teď zná a co nesnáším, když někdo lidi soudí a houby ví. Takže prosím, ať si tu přečtete cokoliv, nesuďte mě, vidíte jen to, co vám ukážu, ne všechno, myslete na to :)


Dlouho jsem tu nebyla s Jak si žiju a protože můj včerejšek byl vcelku zajímavý a akční, rozhodla jsem se to pro jednou opět sepsat. Nebudu ale jako obvykle uvádět časovou osu, nezapisovala jsem si to průběžně, takže bych si jen cucala z prstu. Ale věřím, že článek bude zajímavý i bez toho :)

Měla jsem v plánu stihnout jednu povinnost, co jsem v Praze měla, nic zajímavého, takže to tímto považuji za probrané. A potom tři akcičky, o kterých vám povím detailněji.

VÝPRODEJ ESSENCE
Jako správný, i když nový a začátečnický, beauty lover, jsem musela využít výprodejní akce na kosmetiku. A tak jsem zamířila do Modřan, vystála si obrovskou frontu, nakoupila "pár" drobností v cenové relaci 10 - 30 korun, dostala Bravo, abych měla co číst a jela dál.

zdroj

NILA - FASHION REVOLUTION DAY
Víte, kdo vyrobil vaše oblečení? Promítání dokumentů, občerstvení, prodejní akce, bio-bavlna, oblečení z bambusu, fair-trade. O téhle akci jsem se dozvěděla náhodou od Luc z Život podle Lucie, se kterou jsem pak taky na akci šla, ale když jsem hledala po facebooku a internetu, o co vlastně jde, zjistila jsem, že dost blogerek a osobností se do toho vážně zapojilo, což je super.

zdroj

I-DNES BLOG VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ
Jako je Blogerka roku, Blog talent a podobné akce, tak portál i-dnes.cz má svoje blogery a svoje vyhlášení. Na tuhle událost jsem šla jako kamarádčino plus 1, byla ve finále top ten. Součástí bylo divadelní představení a docela boží raut.

zdroj

Taaak to byl můj pátek. Dost plánů, na jeden den, co? A třešnička na dortu? Vzhledem k tomu, že jsem momentálně na neschopence, musela jsem to všechno stihnout v rámci lékařem povolených vycházek :) Co váš pátek?

Otázkou zůstává, jestli by vás zajímali jednotlivé reporty na tyto akce (proto jsem to v Jak si žiju vzala jen stručně a výstižně, abych si nevyplýtvala munici, chápete) případně o jakou byste stáli nejdříve? Asi udělám hlasování na fb do liků, ale klidně můžete napsat i tady, pokud by vás zajímalo něco konkrétního.

Užívejte víkend!

1 komentář:

  1. Přiznávám se, že taky moc ráda navštěvuji podobné fashion akce a různé burzy a tak dále. Co si budeme povídat, člověk tam občas najde fakt velmi zajímavé kousky, které vypadají moc hezky. Jako posledně se tam objevila dámská peněženka na zip, tak bylo hned na první pohled jasné, v čí kabelce skončí. :) Samozřejmě po tom, co jsem ji zaplatila. :)

    OdpovědětVymazat