pátek 1. května 2015

BEAUTY - HAUL

Zase jsem něco málo nakupovala, tak se s vámi podělím pár fotkami.




Takže, prý mít nude paletku je naprostý základ. Tak tohle je moje nová nuda paletka :) Je od Essence, kupovala jsem v DMku a nevím, jestli jsem špatně hledala, ale jinou tam neměli, takže ani výběr nebyl těžký, šlo to ráz na ráz. 


all about nude

Další co jsem chtěla je báze pod stíny. Od doby co ji mám, jsem ji ani jednou nepoužila, ale mám ji! A kdo má, ten už něco znamená :-D Třeba na to někdy dojde. A opět, jinou neměli, takže lehký výběr.


Chtěla jsem nějaké obyčejné štětečky na stíny a našla jsem tyhle, stačí mi to, takže vyhrály tyto. Jsou dost kraťoučký, což nic moc, ale já nejsem náročná.

A Balea maska. Původně tam tedy byly dvě, ale jednu už jsem stihla použít, než jsem si uvědomila, že jsem chtěla fotit. Mám tu fotku, kde jsem si masku nanesla a hrozně se tam ksichtím. Schválně samozřejmě. Tu vám sem dávat nebudu, pro vaše dobro ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat