pondělí 16. listopadu 2015

AVON HAUL

Dnes tu mám novinky od Avonu, řadu Planet Spa Caribbean Escape. Jsou to čtyři věcičky a jsem z nich naprosto nadšená.

Na fotografii vidíme rozjasňující tělový krém (illuminating body butter), rozjasňující noční péči o pleť  (illuminating facial treatment), relaxační koupel (luxurious bath elixir) a rozjasňující pleťovou masku (brightening face massage mask) a všechny přípravky jsou s výtažky z perel a mořských řas. Vůně je hodně jemná, příjemná a všude se blyští třpytky, jako kdyby tam byla vážně rozmixovaná a rozmíchaná perla :) Nejvíc se asi těším na body butter a pěnu do koupele.



4 komentáře:

  1. Všechny produkty vypadají moc dobře! Já mám od Avonu vyzkoušeno už hodně produktů, protože máma hodně často něco objednává. :) Posledními produkty, které jsem si oblíbila, byl sprcháč s vůní vanilky a nějaký tělový peeling. :) Jinak mám hrozně ráda pleťové masky. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat