středa 4. května 2016

KOSMETICKÝ KUFŘÍK S PUNTÍKY

Nemám kosmetickou taštičku. Jo vážně, jsem trapná, já vím, ale fakt nemám. A ani nevím, jestli jsem někdy měla. Možná jako hodně malá, když jsem jezdila na tábory, tak jsem věci na koupání a tak asi v něčem měla, ale nepamatuji si v čem. Jediné, co nosím v kabelce, je pudr a jelení lůj (opět, trapná, já vím). A když někam jedu, věci na mytí si dám, ani se mi to nechce psát, no, ale, tak, dobře, do igelitového pytlíku.

zdroj

Můj první kosmetický kufřík, taštička, jeeeeej!

Kosmetický kufřík s puntíky

Díky praktickému kufříku se dvěma patry budete mít na cestách pořádek v kosmetických potřebách. Každé patro má vlastní zavírání na zip. V Horní část je zrcátko.

Vlastnosti:
  • Materiál: PES
  • Rozměry: 19,7 x 12,1 x 13,7 cm
  • Na výběr ze 4 barevných provedení
  • Zapínání na zip
  • Dvě patra
  • Zrcátko uvnitř
Tohle je pro mě velká událost, jako vážně. Za prvé barva, co jsem si vybrala, není naprosto moje barva, nic co bych si normálně pořídila, ale tohle mi prostě padlo do oka, nevím proč, ale je to boží.

postovnezdarma.cz

Za další, má to zrcátko! Já někam pojedu a budu mít zrcátko? To bude asi poprvé. Ne, že bych do něj měla v plánu moc často koukat a těšit se pohledem sama na sebe, ale je tam a to je hlavní. Za třetí, má to dvě patra! Jako dvě patra! To je naprosto epický, nebudu hledat věci v igeliťáku, ale budou pěkně roztříděny do pater a zásuveček a přihrádek.

postovnezdarma.cz

Materiál je příjemný a nemyslím, že by se nějak rychle zničil, vytahal. Přihrádek je tolik, že já ani nevím, co s nimi. Horní patro sice plandá, když otevřu to spodní, a když je tam něco těžkého, přepadává, ale to je asi spíš moje chyba, že dávám těžké věci nahoru a ne dolu (inteligente!).

postovnezdarma.cz

Asi si říkáte, že tu tak jásám nad kosmetickou taškou, ale pro někoho, jako já, je to velká událost. Tak se mi moc nesmějte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat