neděle 2. dubna 2017

PRVNÍ LETOŠNÍ GLANC BOX

Stejně, jako vychází Brandnooz box (u mě najdete pod Lifestyle blogem, proklik v pravém sloupci dole) s novinkami ohledně jídla, vychází s novinkami ohledně kosmetiky, no spíše celkově drogerie, než jen kosmetiky, Glanc box. A jaký byl ten první letošní?

Za mě, překvapivě hodně dobrý. Na jednu stranu mi přijde, že tam toho bylo dost málo, což mě napadlo při cestě z pošty, kdy jsem to nesla jednou rukou, tak i při pohledu dovnitř, jak kdyby tam něco chybělo. Ale to, co tam asi chybí, je milionlitrovej demižón aviváže jako tam obvykle bývá a ten mi tedy rozhodně nechybí.


Novinka únor 2017. Sprchový gel a šampon. Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual. Inspirováno Japonskem, lotosovým květem a rýží. Zní to hodně zajímavě! A i příjemně voní, lehce.


Micelární gel Garnier novinka březen 2017, takže vážně horké a antiperspirant únor 2017, takže taky žádný důchodce. Micelární gel je hodně zajímavá věc, ne voda, gel, čtete jo. Ideální prý pro použití ve sprše, což zní docela logicky a fakt vhodně, jako že bych do toho i šla. Fa má mít 48 hodin ochranu, ale o tom víme svý, že jo. Za to vůně fialky mě zaujala hodně.


Tohle za mě asi nejslabší část. Do pračky to narvu a uvidím no, žádný zázrak, něčím to chráníme a je jedno, jestli Calgonitem nebo jinou "verbeží". A Signal pasta se hodí. Jsem zvědavá na "perfektně bělí zuby", o tom už jsem taky párkrát slyšela, ehm ehm.

Odebíráte Glanc boxy? Nebo Brandnooz boxy?

10 komentářů:

  1. Já si nemůžu pomoct, ale je to fakt slabé... Zvlášť ta poslední část... Pasta na zuby a prací prášek? Dobře, pastu člověk využije, ale prací prášek? Každý pere jinak, to je jak kdyby do toho narvali Essence make up v jednom odstínu a všichni se přizpůsobte :/ nicméně od Dove jsem si teď koupila masku na vlasy a jsem nadšená, tak snad i šampon bude fajn. A ten micelární gel mě zajímá, už na něj nějakou dobu koukám v obchodech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neni praci prasek, ale cistic pracky. Prasek mam taky svuj a buh vi co bych tam nenarvala, ale cim to cistim mi je celkem jedno. I kdyz by asi nemelo :D Ale ma to bejt na kamen, bordel, svezest a tak :) Uvidime.

      Vymazat
  2. Budeš ten čistič pračky recenzovat? Dost mě to zajímá, já za celou dobu nic takového na naši pračku nepoužila :D Sakra! :D Asi jsem 100 let za opicema :D

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojim se, ze na recku je to hodne maly baleni, abych mohla byt spolehliva. Ale neres to, ze to nepouzivas, ja taky nijak pravidelne. Stejne jako ma zenska obcas naladu na beauty day, tak kdyz mam naladu, koupim cistic na pracku, mycku, odpadni trubky, narvu to tam a mam dobrej pocit. V tehle vecech stejne clovek dovnitr nevidi a pokud se mu to vylozene nerozbije, ani to vetsinou neresi, tak klid :D

      Vymazat
  3. Samé hezké věci.. musíš mi říct jaký je ten gel od Garnieru ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem takový boxy neodebírala, protože mi přijde, že se to mnohokrát za ty prachy nevyplatí :( Tohle je docela slabota, ale aspoň Dove sprcháč je parádka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele nejsem si jista, abych nekecala, ale platim za to 99 kacek, coz da jenom ten sprchac se samponem, takze zbytek zadarmiko, tak alespon vycistim pracku :D

      Vymazat
  5. Brandnooz občas jo, ale tenhle ne a při tomhle pohledu jsem ráda za ušetřené penízky. :) Ale Brandnooz jen když je akce za 50, jinak mi nepřijde, že by se mi to vyplatilo.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  6. Samé krásné věci, určo nějaké brzo zkusím. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat